Serwis

Serwis

Serwis

Dzięki sieci serwisowej naszych Partnerów zapewniamy szybki i skuteczny serwis urządzeń xerox. Oferujemy pełną obsługę serwisową (FSMA). Kontrakt FSMA można porównać do polisy ubezpieczeniowej, która chroni w nieprzewidywalnych sytuacjach. Umowa FSMA rozwiązuje problemy klienta i zapewnia szybką, profesjonalną pomoc w trudnych przypadkach.

 

Warunki, zasady, korzyści

gwarancja pełnej funkcjonalności urządzenia w okresie umowy;

umowa podpisywana na 36 miesięcy lub dłużej z możliwością wcześniejszego rozwiązania bez ponoszenia kosztów;

koszt wydruku zawiera wszystkie części zamienne i materiały eksploatacyjne oraz koszty przeglądów i napraw;

koszty uzależnione są od ilości wykonanych wydruków/kopii;

wizyta serwisu na żądanie klienta

niższe koszty całkowite (TCO—koszt urządzenia i jego obsługi) w porównaniu z takim samym urządzeniem na gwarancji;

umowa zapewnia określone warunki serwisowe (SLA):

 – dostawa materiałów eksploatacyjnych z odpowiednim wyprzedzeniem (poniedziałek – piątek);

 – czas reakcji: 240 minut od momentu zgłoszenia;

 – czas naprawy: 3 dni robocze

 – w przypadku przedłużania się naprawy udostępniane jest urządzenie zastępcze;

 – zdalny, proaktywny monitoring i wsparcie techniczne.

 

Prowadzimy sprzedaż materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń XEROX.

 

W razie problemów prosimy o kontakt pomocą poczty elektronicznej serwis@inpreso.pl  lub wypełniając formularz kontaktowy.