Serwis
Dzięki sieci serwisowej naszych Partnerów zapewniamy szybki i skuteczny serwis urządzeń xerox. Oferujemy pełną obsługę serwisową (FSMA). Kontrakt FSMA można porównać do polisy ubezpieczeniowej, która chroni w nieprzewidywalnych sytuacjach. Umowa FSMA rozwiązuje problemy klienta i zapewnia szybką, profesjonalną pomoc w trudnych przypadkach.
Warunki, zasady, korzyści
> gwarancja pełnej funkcjonalności urządzenia w okresie umowy;
> umowa podpisywana na 36 miesięcy lub dłużej z możliwością wcześniejszego rozwiązania bez ponoszenia kosztów;
> koszt wydruku zawiera wszystkie części zamienne i materiały eksploatacyjne oraz koszty przeglądów i napraw;
> koszty uzależnione są od ilości wykonanych wydruków/kopii;
> wizyta serwisu na żądanie klienta
> niższe koszty całkowite (TCO—koszt urządzenia i jego obsługi) w porównaniu z takim samym urządzeniem na gwarancji;
> umowa zapewnia określone warunki serwisowe (SLA):
– dostawa materiałów eksploatacyjnych z odpowiednim wyprzedzeniem (poniedziałek – piątek);
– czas reakcji: 240 minut od momentu zgłoszenia;
– czas naprawy: 3 dni robocze
– w przypadku przedłużania się naprawy udostępniane jest urządzenie zastępcze;
– zdalny, proaktywny monitoring i wsparcie techniczne.
Prowadzimy sprzedaż materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń XEROX.
W razie problemów prosimy o kontakt pomocą poczty elektronicznej serwis@inpreso.pl lub wypełniając formularz kontaktowy.